Kommande föreläsningar

Ystad 26 april, 2017

Kundkväll om stress med Holistic -  hos Hälsokraft Ystad

"Behöver du stressa ner? Välkomna till en kundkväll om stress med gästföreläsare Anette Lüning. Hon kommer att ge dig verktyg för hur du kan manövrera dig genom blindskären och må bättre. Hur kan en bra kost skydda dig och vilka kosttillskott hjälper dig? Enkla tips på hur man skalar av för att kunna njuta mer av livet!"

Vi föreläser både till företag och privata grupper. Kontakta oss gärna för information!
Offert- kontakta oss gärna

Tidigare föreläsningar 2016

Stockholm 22-23:e april, 2017
Starta eget
Utbildningsblock på Näringsmedicinska skolan i Stockholm. Denna utbildning vänder sig till dig som vill ha kunskaper om hur man blir en framgångsrik terapeut och bygger en lönsam och framgångsrik mottagning.

Helsingborg 29:e januari, 2017

Vad ska vi äta - egentligen?
”Alla säger ju olika saker, vem ska man egentligen tro på?”
Glutenfritt, mjölkfritt, LCHF, stenålderskost, vegetariskt m.fl. Det finns många olika dieter, vilken passar dig? Vi går igenom hur kosten faktiskt påverkar oss och vår prestation både på arbetet och på träningen.

Stockholm 18-20:e november, 2016

Näring och mental hälsa

Utbildningsblock på Näringsmedicinska skolan i Stockholm.

Malmö 10:e oktober, 2016

Antiimflammatorisk kost

Föreläsningskväll om hur du själv kan bekämpa inflammationer och på så sätt minska smärtan i din kropp på naturlig väg med hjälp av en antiinflammatorisk kost.

Malmö 4:e oktober, 2016

Antiimflammatorisk kost

Malmö 26:e september, 2016

Antiinflammatorisk kost

Malmö 15:e mars, 2016

Danske Bank

Inspirationsföreläsning om Clean Food - hur du enklare kan välja bra mat.

Stockholm 23:e januari, 2016
ReviaBio Mag-tarmkonferens

Vi vill tacka för att ha blivit inbjudna att föreläsa på Mag-tarmkonferensen och tackar alla föreläsarna:

• Stig Bengmark, Professor, University of London
  • Magnus Nylander, Medicine doktor vid Karolinska Institutet
  • Anette Lüning, Diplomerad Näringsterapeut
  • Per M. Hellström, Professor, överläkare - Uppsala Universitet och Akademiska sjukhuset
  • Thomas Karlsson, VD RevivaBio
"Anette kan på ett enkelt sätt förklara vad som ofta kan gå fel när det handlar om mag-tarmproblem. Hennes föreläsning blev mycket uppskattad under vår konferens, särskilt av privatpersoner med egna mag-tarmproblem."
/Thomas Karlsson, VD RevivaBio

Helsingborg 26:e augusti, 2016